پیروانی: به ژوزه فرصت دهید تا به کارش ادامه دهد

پیروانی: به ژوزه فرصت دهید تا به کارش ادامه دهد




 

 


پیروانی: به ژوزه فرصت دهید تا به کارش ادامه دهد


تاریخ : دوشنبه ،
27 شهریور 1391

عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس اعتقاد دارد بايد از مانوئل ژوزه حمايت شود و اين مربي به کارش ادامه دهد.


افشين پيرواني در مورد تساوي بدون گل پرسپوليس برابر نفت تهران گفت: پرسپوليس نسبت به قبل شرايط بهتري داشت. اگر بازيکنان مصدوم برگردند و هماهنگي بين مهره‌ها بيشتر شود مطمئنا پرسپوليس مي‌تواند نتايج بهتري بگيرد.

وي در پاسخ به اين سؤال که 8 هفته از ليگ گذشته و آيا تيم فرصت هماهنگ شدن را نداشت،‌ تصريح کرد: پرسپوليس اگر روز گذشته مي‌برد تا رده دهم جدول بالا مي‌آمد. هنوز دير نشده و فاصله تيم‌ها با يکديگر کم است. روز گذشته روي سکوها اختلاف وجود داشت و بين تيم و سکو فاصله افتاده است. هواداران بايد هوشيار باشند. اگر ژوزه در چيدن مهره‌ها و انتخاب ترکيب مناسب دقت بيشتري کند، مطمئنا شرايط پرسپوليس بهتر خواهد شد.

عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس افزود:‌ پيشکسوت‌ها هم بايد دقت کنند. مديريت تيم همه تلاش خود را کرده‌ است. پرسپوليس تيم بزرگي است و بازيکنان بزرگي دارد و اگر بازيکنان درحد خودشان ظاهر شوند مي‌توانند قهرمان شوند.

پيرواني در مورد اينکه تا چه زماني بايد منتظر ماند تا پرسپوليس به هماهنگي برسد، عنوان کرد: اين موضوع را غلط مي‌دانم، اينکه بخواهيم زمان تعيين کنيم به تيم و مربي استرس وارد مي‌کنيم. من موافق حمايت از ژوزه و کي‌روش هستم. اسم کي‌روش را مي‌آ‌ورم تا بگويم فقط بحث پرسپوليس نيست. اينکه ما بگوييم تا دو هفته ديگر تيم بايد هماهنگ شود فقط استرس به سرمربي وارد کرده‌ايم. بايد از تيم حمايت کنيم تا پرسپوليس در ادامه بتواند نتايج خوبي بگيرد.

وي در مورد اتفاقاتي که روز گذشته در سکوها رخ داد و شعارهايي که هواداران عليه تيم سر دادند، گفت: مشکلات سکوها چند سال است وجود دارد اينکه از دقيقه 20 يا 50 يا 80 شروع به سردادن شعار عليه تيم مي‌کنند، چه نتيجه‌اي در بر دارد؟ سال گذشته اين همه اعتراض کردند آيا نتيجه‌اي گرفتند؟ هواداران يا نيايند يا اگر به استاديوم مي‌آيند از تيم حمايت کنند. در استاديوم سه نفر عليه تيم شعار مي‌دهند و ساير تماشاگران هم آن کار را ادامه مي‌دهند.

وي اضافه کرد: اگر هزينه مي‌کنيد و در گرما و سرما به استاديوم مي‌آييد اين شعارها نمي‌تواند کمکي کند. مگر مي‌شود کسي پيراهن پرسپوليس را به تن کند و بي‌غيرت باشد؟ آرزوي يک فوتباليست حضور در پرسپوليس است و باگفتن بي‌غيرت کاري درست نمي‌شود. من خودم زماني که قرار بود به پرسپوليس بيايم اگر مي‌گفتند از شيراز پياده به تهران بيا، حتما اين کار را انجام مي‌دادم. فاصله‌اي که بين تيم و سکو افتاده بار رواني را بيشتر و به تيم استرس زيادي وارد کرده است.

پيرواني خاطرنشان کرد: فوتبال برد و باخت دارد. انشاءالله پرسپوليس روند رو به رشد را طي مي‌کند و با بازيکنان بزرگي که دارد مشکلش برطرف مي‌شود.

عضو کميته فني پرسپوليس در مورد برگزار نشدن جلسات اين کميته اظهار داشت: مخالف تشکيل جلسه هستم. چه کمکي مي‌توانستيم انجام دهيم؟ وقتي مربي تازه آمده و مي‌گويد تيم را نمي‌شناسم و من تيم را نبستم ديگر چه چيز مي‌توانستيم به مربي بگوئيم. در کميته فني 5 نفر با 5 فکر متفاوت حضور دارند. تشخيص در مورد کميته فني با مديريت باشگاه است. من پرسپوليسي هستم و اين صحبت‌ها را به عنوان يک پرسپوليسي و طرفدار انجام مي‌دهم نه به عنوان عضو کميته فني.

پيرواين ادامه داد: عده‌اي القابي مثل کشک و پنير را به کميته فني مي‌چسبانند که واقعا نمي دانم چه بگويم. من افتخارم اين است که يکي از باسابقه‌ترين بازيکنان پرسپوليس هستم. تمام زندگي‌ام پرسپوليس است. عيبي ندارد به خاطر پرسپوليس اين القاب را هم به ما بچسبانند. اگر کس ديگر در کميته فني بود، کشک به چلوکباب تبديل مي‌شد؟! بايد ببينيم آيا کميته فني مي‌تواند با سرمربي تعامل برقرار کند تا تشکيل جلسه دهيم. گزارش را بايد به چه کسي تحويل مي‌داديم؟ آيا سرمربي پرسپوليس اصلا قبول دارد؟

پيرواني در پايان گفت: ژوزه بداند اگر کسي نزديک مي‌شود و صحبتي مي‌کند و مي‌خواهد پيشنهادي بدهد قصد کمک يه تيم را دارد. اگر جلسه کميته فني تشکيل شود و به نظرات ما ترتيب اثر ندهند همان بهتر که تشکيل نشود.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل